FANDOM

Michał Kreś(ur. 12 października 1999 w Warszawie) jest początkującym twórcą muzycznym, był liderem zespołu Virtuosia. Interesuje się muzyką, sportami zimowymi i elektroniką.

ŻyciorysEdytuj

UbexEdytuj

Pod koniec roku 2014 poprzez znajomość z Foxay'em poznanym na stronie Piasta FM Ubex nauczył się podstaw obsługi programu FL Studio i już 6 grudnia ukazał się remix "Dancing With You" w jego wykonaniu. Wcześniej nie miał do czynienia z twórczością muzyczną.

17 stycznia 2015 roku Michał tworzy swój pierwszy utwór, "Crazy Band". Z niewiadomych przyczyn zostaje opublikowany dopiero ponad miesiąc później.
1 kwietnia, współpracując z Foxay'em, ukończyli "April 1", który doczekał się publikacji po trzech miesiącach.
Pod koniec kwietnia kierując się pomysłem Foxay'a, tworzy "Smile", po czym jego osobą zainteresował się zespół Swingjumpers.

SwingjumpersEdytuj

Po uzyskaniu członkostwa w zespole Skoczków z Huśtawek pomógł w tworzeniu takich utworów, jak "Invasion Remix", "Dance Now" i "The One" a także nieukończonego i niezatytułowanego nigdy utworu. Grupa rozpadła się i Ubex postanowił założyć nowy projekt. Zrekrutował Foxay'a i Muesum by stworzyć Virtuosię.

W okresie między upadkiem Swingjumpers a powstaniem Virtuosii, we współpracy z Justyną wyprodukowali "Escape".

VirtuosiaEdytuj

25 czerwca Virtuosia rozpoczęła działalność pod kierownictwem Michała i już kilka dni po starcie pomysłów zaczęło przybywać. Stronę internetową założył Foxay. Zespół nie wydał ani nie ma oficjalnie opublikowanych żadnych dzieł.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj