FANDOM

Polski zespół muzyczny, który rozpadł się 19 czerwca 2015 roku. Uczestniczyli w nim Kawacznik, Muesum, Foxay jako Freight oraz Ubex.

InformacjeEdytuj

Jako datę początku istnienia zespołu przyjmuje się 4 września 2014 roku, wtedy powstał utwór "Edge", przy którym pracowały 3 osoby: Kawacznik, Muesum i Freight. Zapoczątkowało to istnienie grupy z Kawacznikiem na czele, Foxay odrzucił propozycję, jednak wstąpił pod nazwą Freight(gdy nikt nie wiedział, że jest to jego inny projekt). Oficjalna data rozpoczęcia produkcji przez zespół szacowana jest na końcówkę października 2014.

TwórczośćEdytuj

Niedługo po "Edge" wykonana została jego wersja instrumentalna.
W listopadzie, po współpracy nad dwiema piosenkami Freight decyduje się opuścić grupę.
Daty wykonania większości utworów nie są dokładnie znane. Wymienione w kolejności od najstarszego do najnowszego:

  • "Everybody"
  • "Mashout"
  • "Dance Now" - wg fanów jest to ich największy przebój.
  • "The One" feat. Sidewall - jedyny ich utwór w stylu pop-rock. Idea nie przyjęła się zbyt dobrze więc grupa nie kontynuowała tworzenia w tym gatunku.
  • "In the club" - jedyny zachowany ślad po dziele to projekt o nazwie untitled.MMM, jest to plik projektu. Utwór nie został ukończony przez zespół, gdyż w trakcie jego tworzenia rozpadł się(19 czerwiec 2015). Dopiero po kilku miesiącach założyciel grupy - Kawacznik, znalazł zaginiony plik i ukończył go.

CzłonkowieEdytuj

  • Muesum - 4.09.2014 - 19.06.2015
  • Ubex - 04.2015 - 19.06.2015
  • Foxay - tylko 4.09.2014/współpraca

Oficjalny rozpad zespołu ogłoszony został 19 czerwca 2015 roku, do ekipy należeli wtedy Kawacznik, Muesum i Ubex.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj