FANDOM

Justyna Podbielska, znana jako Dj Seendi, obecnie Muesum, urodzona 29 kwietnia w Ciechanowcu. W wieku dwóch lat przeprowadziła się z rodzicami do Zambrowa. Jej zainteresowania to filmy, muzyka oraz siatkówka.

ŻyciorysEdytuj

W wieku dziecięcym uczęszczała na lekcje gry na pianinie, przerwała je i zaczęła grać "po swojemu". Do czerwca roku 2014 komponowała jedynie na instrumentach klawiszowych.

Dj SeendiEdytuj

29 czerwca przeglądając, jak co dzień, serwis muzyczny Soundcloud natrafiła na produkcję PiterFox'a pt. "New World". Po próbie gry motywu na klawiszach poprosiła też o plik z zapisem nutowym. Znajomość rozpoczęła się właśnie od tamtej chwili, a Piotr zaproponował jej wykonanie przeróbki. Tak też się stało i dnia 2 lipca pojawia się pierwsze publiczne dzieło Dj Seendi - "New World Remix", przy okazji jest to pierwzy remix wykonany dla Foxay'a.

MuesumEdytuj

Jakiś czas po "New World Remix" już pod pseudonimem Muesum powstaje produkcja zatytułowana "Trying To Survive", następnie "Venus", niedokończony remix "Program Error" a także we współpracy z Ubexem -  "Escape". Kolejnym jest "Progressive Addiction" z Foxay'em, "Communication" i "Run Ahead". W międzyczasie wykonała przeróbkę "Collision". Daty powstania większości jej utworów są znane tylko dla Justyny, zazwyczaj nikt też poza autorką(autorami) nie słyszał pełnych ich wersji. Terminy szacowane są na lipiec i sierpień, od września producentka ta należała do Swingjumpers, w przypadku "Escape", utworzony został w przerwie między przynależnością do Swingjumpers a Virtuosii. Jeżeli chodzi o produkcje młodsze od "Escape" zrobione zostały po rozsypce Virtuosii.

SwingjumpersEdytuj

Utwór "Edge" wykonany wraz z Kawacznikiem, Foxay'em i Pocionkiem przyczynił się do powstania zespołu, w którym Muesum tworzyła od samego początku jego istnienia.
Kolejnym dziełem była wersja instrumentalna "Edge". Następnie powstaje, "Everybody", "Stay With Me Remix", "Mashout", "Invasion Remix", "Dance Now" i jeden niedokończony utwór.

Projekt VirtuosiaEdytuj

Chwilę po rozpadzie Swingjumpers, 25 czerwca 2015, Ubex zakłada zespół Virtuosia i Muesum wraz z Foxay'em zostają przyjęci do niego. Do października 2015 tworzyli muzykę w aplikacjach mobilnych.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj