FANDOM

Janusz Kamiński, ur. 2 stycznia 1991 w Zambrowie, gdzie obecnie mieszka i jest właścicielem profesjonalnego studia.

ŻyciorysEdytuj

Janusz rozpoczął pracę w studiu wraz z kolegą, ojcem Justyny, gdzie mieli wykonywać podkłady oraz nagrywać wokal do muzyki disco polo, rekrutując w tym celu także innych wykonawców. Po kilku produkcjach anonimowy znajomy wycofał się i pozostawił Kawacznika samego. Ten postanowił jednak wykorzystać talent jego córki i rozpoczął współpracę z nią. Dzięki Muesum Janusz nawiązał znajomości z Foxay'em. Po pewnym czasie powstał "Edge", utwór w tanecznym stylu, który towarzyszył im przez dalsze etapy produkcji. W ten sposób narodził się zespół Swingjumpers.

Yolo Disco PoloEdytuj

Wszystkie produkcje wykonane w studiu zostały usunięte z internetu, do dziś nie znaleziono żadnych oryginalnych plików, jedna z opowieści głosi iż w studiu znajduje się szafa pełna ich niesprzedanych płyt.

SwingjumpersEdytuj

Kilka tygodni po zakończeniu współpracy z ojcem Justyny, Kawacznik został liderem grupy w składzie z nią i Piotrem jako Freight. Począwszy od "Edge" wykonali 7 autorskich produkcj(8 licząc wersję instrumentalną "Edge"), dwie przeróbki oraz jeden niedokończony utwór(Więcej w osobnym artykule: Swingjumpers). Zespół rozpadł się 19 czerwca 2015 roku i od tamtej pory twórczość Janusza została przerwana.

KawacznikEdytuj

6 września Janusz powrócił do tworzenia muzyki, tym razem jako projekt solowy pod tytułem Kawacznik. Pierwszym dziełem był "Holidays", będący połączeniem muzyki dance i chillout'u. Niemalże od razu został zremixowany przez Foxay'a i opublikowany w celu promocji początkującego artysty.

Niedługo później zajął się naprawianiem twórczości Swingjumpers. Wykonał ponownie zaginiony "Edge" a także odnalazł i poprawił "In The Club".

Następnie przerobił "Mashout" i "Dance Now".

12 września - "Choirs"

11 października - "Sightseeing"

10 grudnia - "Life is a Game", będący obecnie uważany za najlepszą jego produkcję.

1 stycznia 2016 roku ostatecznie kończy "Insane'.

Zobacz teżEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

  • Kawacznik on Facebook